بهترین ها

ساخت وبلاگ

ابزارهاي آموزشي مورد نياز کلاس سوم دبستان

 

 

در حال حاضر با توسعه روش هاي نوين آموزشي بهره مندي از محصولات و ابزارهاي کمک آموزشي در فرايند يادگيري جايگاه و اهميت بسيار ويژه‌اي پيدا کرده است و به نوعي تکميل کننده‌ي فرايند تدريس مي باشد. از طرفي به دليل نقش مهم آموزش مفهومي و تعاملي در مقطع دبستان استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي بيش از پيش ضرورت پيدا کرده است.

ضمن آنکه در پايه سوم دبستان بچه‌ها با مباحث متفاوت تر و بيشتري نسبت به سال گذشته سرو کار دارند و اهميت يادگيري مباحث پايه‌اي در برخي از دروس مانند رياضي چندين برابر مي شود.

 

تجربيات و نتايج حاصل از به کارگيري ابزارهاي کمک آموزشي در کلاس هاي درس ثابت نموده است که بهره‌مندي از ابزارهاي کمک آموزشي کمک شاياني به ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي به ويژه براي دانش آموزان دبستاني نموده است. لذا تاثير ابزارهاي کمک آموزشي را نمي توان ناديده گرفت.

در ادامه اين بحث قصد داريم به بررسي تاثيرات مثبت و معرفي ابزارهاي کمک آموزشي بپردازيم.

 

 

فوايد و تاثيرات استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي

 

ابزارهاي کمک آموزشي متعددي هستند که باعث يادگيري آسان و بهبود توانمندي ‌هاي دانش آموزان شده‌اند که هر يک از آنها با توجه به ساختاري که دارند داراي قابليت هاي متعددي نيز مي باشند، ضمن آنکه بهره‌مندي از آنها در موقعيت‌هاي مختلف با توجه به نيازهاي آموزشي و سطح علمي دانش‌آموزان، زمان در دسترس و ساير موارد متفاوت مي باشد. از جمله تاثيرات سازنده‌ي محصولات کمک آموزشي در فرايند تدريس کلاس سوم دبستان با توجه به محتواي آموزشي اين پايه و توجه به اقتضاي سني دانش آموزان مي توان به موارد زير اشاره کرد:

  • يادگيري مفهومي و فهم عميق تر مطالب علمي
  • ايجاد فضاي شاد و جذاب آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري
  • آموزش غيرمستقيم و تثبيت مطالب در ناخودآگاه دانش آموزان
  • ايجاد فرصت براي مشارکت دانش آموزان در فرايند تدريس
  • امکان يادگيري آسان و انتقال ساده مفاهيم

a6_cc9e.jpg

 

موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي سوم دبستان

 

کاربرگ دبستان و سي دي هاي آموزشي از کارآمدترين محصولات کمک آموزشي هستند که هر يک از آنها به نوبه‌ي خود تاثير چشمگيري در بهبود فرايند يادگيري دارند.

 

کاربرگ سوم دبستان

 

پيک آدينه يا کاربرگ دبستان يکي از بهترين ابزارهاي کمک آموزشي مي باشد که در سال هاي اخير طرفداران بسياري بين معلمين و دانش آموزان دبستاني پيدا کرده است. پيک آدينه يک تکليف هدفمند و برنامه‌ريزي شده مي باشد که براساس بودجه بندي سرفصل هاي کتاب درسي سوم دبستان و با رعايت استانداردهاي آموزشي به صورت هفتگي و يا ماهانه بنا به صلاح ديد معلم ارائه مي شود.

با توجه به تنوع و حجم مطالب کتاب‌هاي سال سوم دبستان، کاربرگ سوم دبستان با توجه به ساختار و محتواي طبقه بندي شده يکي از ابزارهاي فوق العاده کاربردي براي  دوره، مرور و جمع بندي مطالب کتاب به صورت هفتگي در پايان هر هفته آموزشي مي باشد، لذا همين امر يادگيري را تثبيت مي نمايد. ضمن آنکه دانش آموزان با مجموعه‌اي از تمرين ها و نمونه سوالات سر و کار داشته که ضمن آشنايي بيشتر با سوالات امتحاني فرصتي براي شناسايي نقاط قوت، ضعف و همينطور رفع اشکالات پيش مي آيد.

از ديگر مزيت‌هاي کاربرگ سوم دبستان مي توان به تاثيرگذاري آن در تدريس مشارکتي و صد البته مديريت بهتر زمان و کلاس درس توسط معلم اشاره کرد.

 

نرم افزارها و فيلم هاي آموزشي

 

از ديگر ابزارهاي کمک آموزشي مي توان به محتواي سمعي و بصري اشاره کرد که در قالب فيلم و نرم افزارهاي آموزشي عرضه مي شوند. اين مجموعه آموزشي علاوه بر اين که براي دانش آموزان جذابيت بالايي دارد باعث ايجاد علاقه مندي آنها به درس مي شود، اين ابزار آموزشي از طريق آموزش مفهومي و تصويري مباحث درسي را به بياني ساده و قابل فهم به دانش آموزان انتقال مي دهد و مسير يادگيري را براي آنها هموار مي سازد.

ضمن آنکه با توسعه روش يادگيري معکوس اهميت استفاده از مجموعه فيلم ها و نرم افزارهاي کمک آموزشي چندين برابر شده است.

 

 

ابزارهاي کمک آموزشي تاثيرگذار در حوزه‌ي آموزشي بسيار متعدد و متنوع هستند که به هيچ عنوان نمي توان قابليت هاي آن ها را ناديده گرفت، با اين حال بر اساس تجربيات حاصل مي توان گفت که کاربرگ ( پيک آدينه) و فيلم هاي آموزشي از تاثيرگذارترين ابزارهاي کمک آموزشي سال سوم دبستان هستند که مسير يادگيري را هموار ساخته و باعث ارتقاي سطح علمي دانش آموزان مي شود.

 

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:04

حمل خودرو با كاميون خودروبر

حمل خودرو با كاميون خودروبر با ارزانترين هزينه، حمل خودرو با كاميون خودروبر با بيمه نامه معتبر و رايگان، هزينه حمل خودرو به شهرستان با تخفيف ويژه را شرکت ما به شما عزيزان ارائه مي دهد. اگر قصد حمل خودرو از تهران به شهرستان و يا بين شهري با كاميون هاي خودروبر را داريد مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد. ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترين کيفيت هستيم

شرکت ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان ارائه مي دهد. خودروبر پارس با در اختيار گذاشتن كاميون هاي خودروبر مجهز فرايند بارگيري و تخليه را آسان مي كند و حمل خودرو با بهترين کيفيت انجام مي دهد.

شرکت هر گونه حمل خودرو از جمله کلاسيک، فرسوده و يا خاموش را به شهرستان و داخل تهران حمل مي كند. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو با كاميون نباشيد ما ارزانترين هزينه را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. ماعلاوه بر ارزانترين هزينه حمل خودرو با تخفيف ويژه براي شما انجام مي دهيم. ما حمل خودرو با بيمه نامه معتبر و رايگان به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

با نگران حمل خودرو با كاميون خودروبر نباشيد ما هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط را با ارزانترين هزينه با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهيم.

انواع خودروبرها براي حمل خودرو

خودروبرها بر اساس ظرفيت جابجايي به دو دسته تقسيم مي شوند. اگر قصد حمل يک خودرو را داريد از خودرو بر هاي تکي استفاده كنيد.  اگر قصد حمل خودرو بيش از يکي را داريد از تريلي خودرو بر استفاده كنيد كه در دو مدل 6 تايي و 8 تايي براي جابجايي هاي بين شهري استفاده مي شود

تعرفه و هزينه حمل خودرو با خودروبر

خودروبر پارس کمترين تعرفه و هزينه حمل خودرو با انواع خودروبر ها را به مشتريان عرضه مي كند. هزينه حمل خودرو همثل هر باربري و حمل بار از خودروبر پارس به مواردي مثل:

-فاصله بين مبداء و مقصد

-هزينه ماشين خودربر كه از نوع تکي يا تريلي باشد

-ارزش بيمه كه معمولا با ارزش خودرو ها برابر است محاسبه مي شود

هزينه حمل خودرو به شهرستان

هزينه حمل خودرو به شهرستان همانطور كه در بالا هم به آن اشاره شد به موارد گوناگوني بستگي دارد. ما هزينه حمل خودرو به شهرستان را با کمترين هزينه به شما عزيزان ارائه مي دهيم. با ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان و همه نقاط نباشيد خود نباشيد ما به عنوان ارزانترين شرکت در شهر تهران معروف مي باشيم. براي اطلاع از هزينه حمل خودرو به شهرستان با كارشناسان ما تماس بگيريد.

ما کمترين هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما مشتريان عزيز اعلام مي كنيم. خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است و با بهترين کيفيت خدمات خود را به همه نقاط و شهرستان ها انجام مي دهد و هزينه حمل خودرو به شهرستان را با تخفيف ويژه به شما عزيزان ارائه مي دهد.

راه هاي ارتباطي با خودروبر پارس براي حمل خودرو

در صورت هرگونه سوال براي حمل خودرو مي توانيد يا پشتيباني خودروبر پارس تماس بگيريد.كاركنان ما در اسرع وقت هماهنگي هاي لازم براي حمل خودرو با كاميون خودروبر را براي شما فراهم مي آورند. كارشناسان ما به صورت همه روزه آماده پاسخ گويي به شما عزيزان هم مي باشند. كارشناسان ما همه هزينه هاي حمل خودرو با كاميون خودروبر و هزينه حمل خودرو به شهرستان را به شما عزيزان اعلام مي كنند. ا ما ديگر نگران هزينه حمل خودرو به شهرستان نباشيد چرا كه ما ارزانترين هزينه ها را به شما عزيزان ارائه مي دهيم. شرکت خودروبر پارس متخصص حمل خودرو با كاميون خودروبر است.

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:24

بروزرساني جديد تلگرام؛ انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

اخبار اپليکيشن‌ها

 

در طول يک ماه گذشته، به واسطه تغييراتي که واتساپ در سياست‌هاي حريم خصوصي خود اعمال و کاربران را مجبور به پذيرش آن‌ها کرد، بسياري از افراد ترجيح دادند پيام رسان خود را عوض کرده و به سراغ يک برنامه امن‌تر بروند. در اين بين، پيام‌رسان‌هاي سيگنال و تلگرام با استقبال بسيار زيادي مواجه شدند به طوري که تلگرام بسيار زودتر از انتظار توانست به آمار 500 ميليون کاربر فعال دست پيدا کند.

حال، با توجه به شرايط پيش آمده و با آگاهي از اينکه تعداد زيادي از کاربران قصد کوچ کردن از واتساپ به تلگرام را دارند، پيام رسان روسي بروزرساني جديدي را منتشر کرده و در آن امکان وارد کردن تاريخچه چت‌ها را از برنامه‌هاي واتساپ، لاين و کاکائو تاک به تلگرام فراهم نموده است.

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام بسيار آسان است و به عنوان مثال در سيستم عامل iOS کافي است تا چت (شخصي يا گروهي) مورد نظر را در واتساپ باز کرده و سپس بر روي Contact Info يا Group Info لمس کنيد. سپس با زدن گزينه  Export Chat و در ادامه انتخاب Telegram از منوي اشتراک‌گذاري (Share) مي‌توانيد محتواي چت را با موفقيت منتقل کنيد.

 

در سيستم عامل اندرويد هم پس از باز کردن چت مورد نظر، بايد روي نماد سه نقطه (?) و سپس More و Export Chat لمس کرده و در ادامه برنامه Telegram را از منوي اشتراک‌گذاري (Share) انتخاب کنيد.

بيشتر بخوانيد: دوربين مدار بسته هايک ويژن   دوربين مداربسته هايک ويژن

 

پس از انتقال يک چت شخصي يا گروهي، تمام مخاطبان چت مورد نظر که در تلگرام داراي اکانت باشند، قادر به ديدن چت ها خواهند بود و نيازي به اضافه کردن دوباره آن‌ها نخواهد بود.

انتقال چت ها بدون نياز به فضاي اضافه

براي انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام تقريباً به هيچ فضايي نياز نخواهيد داشت! چرا که تلگرام در نسخه‌هاي جديد خود به نحوي طراحي شده که تنها در مواقع نياز ويديو، عکس يا هر محتواي ديگري را بارگذاري مي‌کند و تا قبل از آن، يک چت هر چقدر هم که محتواي زيادي داشته باشد، هيچ فضايي بر روي گوشي يا رايانه شما اشغال نمي‌کند.

با اين حال، همواره براي مديريت و آزادسازي فضاي اشغال شده توسط تلگرام مي‌توانيد به قسمت تنظيمات (Settings) و در ادامه Data and Storage و Storage Usage مراجعه کرده و موارد دلخواه خود را حذف کنيد.

ردپاي ديجيتالي خود را کنترل کنيد

امروزه اطلاعات مهمترين دارايي هر فرد محسوب مي‌شود و از همين رو تلگرام نه تنها امکان پشتيبان‌گيري از چت ها را فراهم کرده، بلکه قابليت حذف پيام ها در هر دو سمت فرستنده و گيرنده را نيز در اختيار کاربران خود قرار داده است.

 

در بروزرساني جديد، کنترل بر روي داده ها بسيار بهتر و پيشرفته‌تر شده و امکان ايجاد چت‌ها و گروه‌هاي سري و همچنين حذف تاريخچه تماس‌هاي صوتي فراهم شده است.

تلگرام بر اين نکته تأکيد دارد که اين شرکت هيچ ردپايي از اطلاعات حذف شده را بر روي سرورهاي خود نگهداري نمي‌کند و بنابراين با حذف يک پيام مي‌توانيد مطمئن باشيد که براي هميشه و به طور کامل حذف شده است.

پخش کننده صوتي بهبود يافته

 

همان‌طور که مي‌دانيد تلگرام يک پخش کننده صوتي داخلي دارد که تمامي پيام‌هاي صوتي و آهنگ‌ها را مستقيماً از داخل پيام رسان مي‌تواند اجرا کند. اين پخش کننده در ابتدا بسيار ساده بود اما به مرور بهتر و بهتر شده و در بروزرساني اخير نيز قابليت‌هايي مانند پيمايش سريع به جلو و عقب (با نگه داشتن دکمه Next و Previous) و همچنين افکت محو اضافه شده است. افکت محو باعث مي‌شود تا هنگام قطع يا پخش موزيک‌ها، صدا به يکباره قطع و يا پخش نشده و به آرامي کم شده يا اوج بگيرد.

  1. بيشتر بدانيم: بهترين دوربين مداربسته    انواع دوربين مداربسته

کانال‌هاي تقلبي را گزارش دهيد

تمام اپ‌هاي تلگرام به شما امکان گزارش دادن هرزنامه‌ها و ساير انواع محتواي غيرقانوني، از جمله پيام‌هاي مروج خشونت يا مبتذل را مي‌دهد. اکنون و در بروزرساني جديد مي‌توانيد کانال‌ها يا گروه‌هاي جعلي را هم که به نام شخصيت‌ها يا افراد مشهور ايجاد مي‌شوند، گزارش کرده و مانع از سوء استفاده‌هاي آتي اينگونه کانال‌ها شويد.

براي گزارش دادن يک کانال جعلي کافيست تا صفحه پروفايل آن را باز کرده و روي علامت سه نقطه افقي (…) و سپس Report و Fake Account لمس کنيد تا محتواي کانال توسط تلگرام مورد بازبيني قرار گرفته و در صورت احراز تخلف مسدود شود.

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:20

تشخيص پلاک خودرو در دوربين هاي هايلوک

يکي از کاربرد هاي مهم تجهيزات مدار بسته هايلوک ، قابليت تشخيص پلاک خودرو است .  در اين حالت  دوربين مداربسته   به گونه اي نصب مي شود که پلاک خودرو هاي عبوري را ثبت مي کند و کاربر مي تواند از پلاک خودرو ها بر اساس زمان و تاريخ گزارش گيري داشته باشد . به علاوه امکان جستجوي يک پلاک مشخص ، شناسايي پلاک خودرو هاي سرقتي و مواردي از اين دست توسط دوربين پلاک خوان هايلوک در دسترس خواهد بود . نرم افزار قدرتمند دوربين پلاک خوان هايلوک به دوربين امکان ثبت پلاک در فواصل طولاني و شرايط نوري غير مساعد را مي دهد . در ادامه برخي از مهمترين ويژگي هاي دوربين ثبت پلاک هايلوک را مشاهده مي کنيد .

 

تشخيص پلاک خودرو در دوربين هاي هايلوک

دوربين هايلوک پلاک خوان بايد رزولوشن و کيفيت تصوير بالايي داشته باشد تا پلاک خودرو ها را ثبت نمايد . رزولوشن بالاتر مي تواند تصاوير با کيفيت تري ارائه نمايد و اين مهم درصد خطاي دوربين پلاک خوان هايلوک را به حداقل مي رساند . شهرنت

امکان ديد در شب هوشمند در دوربين هايلوک ، اجازه ثبت پلاک شبانه روزي را به دوربين مي دهد .

قابليت HLC در دوربين پلاک خوان هايلوک ، به دوربين کمک مي کند تا پلاک خودرو را در هر شرايط نوري را با کيفيت مناسب تصوير برداري و ثبت نمايد .

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي         پکيج دوربين مداربسته

قابليت تصوير  برداري در حضور چند طيف نور يا WDR در دوربين هايلوک ، درصد خطاي دوربين در ثبت پلاک را کاهش مي دهد .

دوربين پلاک خوان هايلوک ، با سرعت بالاتر از دوربين هاي  هايک ويژن معمولي تصوير برداري مي کند . سرعت بالاتر از 25 فريم بر  ثانيه ، امکان ثبت پلاک خودرو هاي با سرعت بالاتر را فراهم مي کند .

جهت تصوير برداري با کيفيت و بهينه تر بايد از دوربين پلاک خوان هايلوک با لنز وريفوکال با فاصله کانوني مناسب استفاده کرد . اين دوربين امکان ثبت پلاک در محل مورد نظر کاربر را به نحو مطلوب براي کاربران فراهم مي کند .

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:25

هوشمند سازي صنايع خرده فروشي (دوربين مدار بسته هايک ويژن )

بخش خرده فروشي در مقابل کسب و کار هايي مانند فروش آنلاين محصولات ، بيشترين ضرر را تحمل کرده است .
هزينه هاي پرسنل ، اجاره ، تعمير و نگهداري تجهيزات ، هزينه هاي روزانه و بسياري ديگر باعث شده تا صنايع خرده
فروشي در برابر همتايان آنلاين خود هزينه هاي بيشتر و سود کمتري داشته باشد . علاوه بر اين موارد دلايل ديگري
نيز اين صنايع را تهديد مي کنند. خريد حضوري دشواري هاي خاص خود را دارد ، مشتريان بايد در صفهاي طولاني
براي پرداخت بايستند ، مشتريان VIP اغلب ناديده گرفته مي شود ، اين دلايل و مواردي شبيه به اين باعث شده تا
صنايع خرده فروشي سنتي امروزه در جايگاه شکننده اي قرار داشته باشند.

سوال مهم اما اين است که چگونه فروشگاه ها مي توانند امکانات موجود خود را بهينه سازي کرده و ميزان رضايت
مشتريان را افزايش دهند و بتوانند در رقابت با صنايع فروش آنلاين شرايط را به نفع خود تغيير دهند

 

تکنولوژي دوربين مداربسته هايک ويژن

نخستين عاملي که مي تواند شرايط را به نفع آنها تغيير دهد استفاده از تکنولوژي هاي برتر و پيشرفته است. يکي
از چالش هاي مهم در اين صنايع عدم وجود تجهيزات و فناوري هايي است که بتوانند داده هاي دقيق را از ميزان
تردد افراد و فروش در ساعت هاي مختلف جمع آوري و ارائه کنند تا مديران اين صنايع در جريان مستقيم مشکلات
قرار بگيرند. بسياري از مديران اين صنايع محدوديت هاي بودجه را بهانه مي کنند در صورتي که استفاده از اين
تجهيزات مي تواند بازدهي فروشگاه ها را بطور چشمگيري افزايش دهد.

تکنولوژي هوشمند دوربين مدار بسته مي تواند به روش هاي زير به يک کسب و کار خرده فروشي کمک کند که عبارتند از:

شمارش افراد (People-counting ) براي رديابي جريان و تعداد مشتريان

شناسايي مشتريان VIP : شناسايي مشتريان VIP و ارائه خدمات مناسب در حداقل زمان به مشتريان ويژه و کسب رضايت آنها

نقشه حرارتي (Heat mapping ) از قسمت هاي مختلف فروشگاه ، براي نشان دادن محبوبيت کالاهاي خاص و مکان هاي پر تردد يا کم تردد

تشخيص اتوماتيک صف (Queue detection ) ، براي نظارت بر وضعيت صف مشتريان در جلوي صندوق هاي
پرداخت و اضافه کردن صندوق هاي پرداخت در مواقع شلوغ بودن فروشگاه جهت کاهش مدت زمان انتظار مشتريان

يکپارچه سازي سيستم مدار بسته با تجهيزات POS ، جهت رفع مشکلات ناشي از وجود اختلاف تجهيزات درج شده در
فاکتور . در اين حالت در صورتي که مشتري مشکلي از بابت تعداد يا نوع محصولاتي که از فروشگاه دريافت کرده ،
داشته باشد سيستم هوشمند مدار بسته با تطبيق فاکتور مشتري و تصوير ضبط شده زمان ارائه محصولات هر گونه
مغايرتي را نمايش مي دهد .

بيشتر بخوانيد: انتقال تصوير هايک ويژن  

فناوري اينترنت اشيا با جمع‌آوري هوشمندانه داده‌هاي مشتريان به خرده‌فروشان کمک مي‌کند

فرقي نمي­‌کند شما کارآفرين يک کسب­­­­­­­­­­‌وکار خرده­‌فروش باشيد و يا رئيس يک شرکت جهاني سنتي، به‌ هرحال امروزه شاهد چالش­‌هايي در فروش حضوري و غيرآنلاين هستيد.

طبق يک گزارش، در آمريکا فروشگاه پوشاک مردانه و زنانه برند گپ به تازگي ??? شعبه فروش حضوري خود را تعطيل کرده است. همچنين فروشگاه‌هاي مشابه مانند جي.سي.پني، ويکتوريا سيکرت و پي‌لس شوسورس نيز تعدادي از نمايندگي‌هاي خود را در سراسر دنيا منحل کرده‌­اند. با توجه به اين آمار روشن است که خرده‌فروشان تحت فشار هستند، اما خرده‌فروشي حضوري کامل از بين نرفته‌است. براي نمونه فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي مانند فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي تارگت و بست‌باي و همچنين فروشگاه تازه‌تاسيس آل‌بردز در فروش حضوري موفق هستند. در اين ميان حتي خرده‌فروش‌هاي آنلاين کاسپر، گلوسير و واربي‌پارکر فروشگاه‌هاي خريد حضوري خود را راه‌اندازي کرده‌اند.

فناوريIOT با جمع‌آوري‌ اطلاعات از دستگاه‌هاي هوشمند و واي‌فاي در حال تغيير داده‌هاي فروش فروشگاه‌هاي حضوري است.

چرا کارآفرينان خرده‌فروشي بايد به IOT توجه کنند؟ 

درواقع مديران اين مجموعه‌ها نيازهاي مشتريان آنلاين و حضوري را بررسي کرده و همين امر باعث مشتري‌‌مداري آنها شده ‌است. به‌طورکلي خرده‌فروشان بايد در دو سيستم خريد حضوري و خريد آنلاين يکپارچگي به‌وجود‌آورند. همين موضوع باعث مطرح شدن خرده فروشي هوشمند به کمک اينترنت اشيا مي‌شود. در واقع فناوري IOT توانايي حل اين مشکل را دارد.

براي موفقيت خرده‌فروشان در سال ????، تجربه خريد چندکاناله (omnichannel) بسيار مهم است. براساس گزارشي در مجله هاروارد بيزينس؛ حدود ?? درصد مشتريان، از کانال‌هاي متعددي براي خريد استفاده مي‌کنند. هرچه تعداد کانال‌هاي ارائه شده براي خريد مشتريان بيشتر باشد، درنتيجه خريداران مبالغ بيشتري را پرداخت خواهند کرد. درحالي‌که بسياري از برندها تنها روي خريد اينترنتي تمرکز کرده‌اند، مديران خرده‌فروشي متوجه شده‌اند که تمايل مشتري به هر دو نوع خريد است.

فناوريIOT با جمع‌آوري‌ اطلاعات از دستگاه‌هاي هوشمند و واي‌فاي در حال تغيير داده‌هاي فروش فروشگاه‌هاي حضوري است. اينترنت اشيا با جمع‌آوري داده‌ها در فروشگاه‌ها، درست مانند خرده‌فروشان آنلاين که از طريق کوکي‌ها و آمارگيري به داده‌ها دسترسي دارند، باعث توسعه کسب‌وکار خرده‌فروش‌هاي سنتي مي‌شود.

در ادامه به تعدادي از راه‌هاي مهم که مديران خرده فروشي‌هاي سنتي از طريق آن مي‌‌توانند به اهداف کسب‌وکار خود دست يابند و همچنين با استفاده از تکنولوژي اينترنت اشيا، تجربه مشتري مداري خود را افزايش دهند بيان شده است:

در زمان حضور مشتريان در فروشگاه  اطلاعات دقيق  محصولات، به آنها داده شود

با توجه به گزارش موسسه بازاريابي YES که در حوزه توانمندسازي بازاريابان براي مشارکت، کسب‌ و حفظ مشتريان فعاليت مي‌کند، ?? درصد از خريداران گفته‌اند: «هنگام حضور در فروشگاه‌ها از برنامه‌هاي موبايل خود استفاده مي‌کنند؛ اين امر فرصتي را در اختيار خرده‌فروشان قرار مي‌دهد که از فناوري اينترنت اشيا براي ايجاد يکپارچگي در فروشگاه و نرم‌افزارهاي فروش استفاده‌ کنند

براي مثال، برنامه LOWE به مشتريان اين امکان را مي‌دهد که هنگام خريد در فروشگاه محصولات مورد‌نيازشان را از طريق تلفن‌هاي همراه خود پيدا کنند، SEPHORA اپليکيشن مشابه‌ايي است که هنگام ورود مشتري به فروشگاه، اطلاعات محصول را براساس ويژگي‌هاي آن مشتري و با توجه به تاريخچه خريدهاي قبلي او، به کاربر مي‌دهد. اينترنت اشيا مي‌تواند امکان بررسي موجودي انبار را نيز فراهم کند. اپليکيشن LULULEMON از RFID (فناوري شناسايي با کمک فرکانس راديويي) براي انجام بررسي موجودي‌هاي موجود در فروشگاه‌هاي خود استفاده مي‌کند، بدين معنا که مشتري مي‌تواند موجودي واقعي فروشگاه را با دقت ?? درصد بررسي‌کند.

بيشتر بخوانيد: قيمت دوربين مداربسته تي وي تي

همچنين به تازگي برنامه WALMART يک سيستم جديد به نام خرده فروشي هوشمند راه‌اندازي کرده‌ است که موجودي تمام شعبات فروشگاه‌ را در دسترس مشتري قرار مي‌دهد تا اطمينان حاصل شود نياز مشتري برطرف شده ‌است.

بهينه‌سازي تجربه خريد

در خرده‌فروشي به کمک اينترنت اشيا يا همان خرده‌فروشي ديجيتال براي ارتقا وب‌سايت‌ها مي‌توان تعداد کليلک کردن (جستجو) مصرف‌کنندگان را در وبسايت‌ها بررسي‌کرد، به همين ترتيب در خرده فروشي حضوري نيز مي‌توان به بررسي رفتار مشتريان در فروشگاه و تحليل فضايي که از آن استفاده مي‌کنند، پرداخت. (اينکه آن‌ها بيشتر به سمت کدام قفسه‌ها مي‌روند و به دنبال چه هستند.) همچنين IOT مي‌تواند فرآيند پرداخت را ساده‌تر کند. طبق گزارش شرکت NCR که يک توليدکننده دستگاه‌هاي خودپرداز است، حدود ?? درصد از مشتريان روند خريد را دردناک مي‌دانند. خرده‌فروشي به کمک اينترنت اشيا مي‌تواند اين مشکل را حل کند.

اينترنت اشيا با جمع‌آوري داده‌ها در فروشگاه‌ها، درست مانند خرده‌فروشان آنلاين که از طريق کوکي‌ها و آمارگيري به داده‌ها دسترسي دارند، باعث توسعه کسب‌وکار خرده‌فروش‌هاي سنتي مي‌شود.

هدف تبليغات جذب مشتريان است

از اين‌رو اينترنت اشيا مي‌تواند خريد حضوري را نيز براي مشتريان آسان‌تر کند. براي مثال، مدت مديدي خرده فروشان از IOT براي ارسال پيام‌هاي تبليغاتي به گوشي‌هاي هوشمند مشترياني که در نزديکي فروشگاه هستند، استفاده مي‌کردند. به تازگي شاهد خلاقيت‌هاي بيشتري از خرده‌فروشان هستيم. ربکا مينکوف و والگرينز، دو نمونه از اين شرکت‌ها هستند.

برند ربکا مينکوف در صنعت مد و فشن با استفاده از اينترنت اشيا، آيينه هوشمندي طراحي کرده است که مي‌تواند شما را در لباس‌ها و آرايش‌هاي مختلف نشان ‌دهد در صورتيکه در واقعيت شما هيچ تغييري نکرده‌ايد. با استفاده از اين آينه‌ها ديگر نيازي به اتاق پرو نيست.

شرکت والگرينز نيز يکي از نمونه‌هاي خلاق است که براي فروشگاه‌ها يخچال‌هايي با قابليت اسکرين طراحي و توليد مي‌کند. اين اسکرين‌ها علاوه بر اينکه تمامي موجودي داخل يخچال را نشان مي‌دهد، به شما اين فرصت را مي‌دهد تا تبليغات خود را بر روي اين اسکرين‌ها نمايش دهيد.

 

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:54

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

در اينجا قصد داريم قيمت ماشين لباسشويي ال جي تاريچه، تکنولوژي و برنامه هاي شستشوي را مورد بررسي قرار دهيم تا با اطمينان کامل بهترين مدل لباسشويي ال جي خود را انتخاب کنيم.

m5_w5ga.jpg

منتشر شده توسط: بيگ سرچ

همان طور که مي دانيد ماشين لباسشويي امروزه به يکي از لوازم خانگي بسيار مهم در هر خانه اي تبديل شده است از همين رو انتخاب بهترين ماشين لباسشويي از ميان برند و مدل هاي مختلف کار بسيار دشواري است در اينجا بهترين کار توجه به نيازها و بودجه اي است که ما براي خريد در نظر گرفته ايم، در اين ميان برند ماشين لباسشويي ال جي با قيمت بسيار مناسب به همراه عملکرد و کيفيت بسيار بالا مي تواند انتخابي بسيار مناسب براي شما باشد به همين جهت مي توانيم به جرئت بگوييم ماشين لباسشويي ال جي جزو بهترين برندهاي موجود در بازار مي باشد که با برندهاي تخصصي همانند بوش، آ ا گ و ميله آلمان در اين زمينه رقابت مي کند، پس خيالتان از بابت خريد ماشين لباسشويي ال جي کره راحت باشد. شرکت ال جي به دليل استفاده از جديدترين تکنولوژي هاي روز دنيا در محصولات خود توانسته علاوه بر اينکه بالاترين کيفيت شستشو را براي شما به ارمغان بياورد از نظر طول عمر و مصرف انرژي نيز توانسته نظر خريداران را به خود جلب کند از همين رو شرکت ال جي در مدت زمان بسيار کوتاه توانست به رقيبي جدي براي برندهاي تخصصي همچون بوش، آ ا گ و ميله آلمان تبديل شود، ماشين لباسشويي ال جي با به کارگيري تکنولوژي هاي منحصر به فردي همانند 6Motion و Direct Drive که با الهام گرفتن از شستشوي دستي توانسته به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا کند اين شش مرحله شامل فيلتراسيون، پيچاندن، آبکشي پله‌ اي، تاباندن، ساييدن و غلتاندن مي‌ باشد که با صدمه کمتر به الياف لباس و بهبود عملکرد در ماشين لباسشويي مي‌ شود.

 

نگاهي بر چند تکنولوژي ال جي

همان طور که اشاره کرديم شرکت LG با بکارگيري از فناوري هاي انحصاري مانند TurboWash در ماشين لباسشويي ال جي خود توانسته کيفيتي متفاوت را براي شما به ارمغان بياورد. اين قابليت با استفاده از سيستم آب افشان Jet Spray مي تواند آب را به مدت 120 ثانيه آب را بر روي لباس ها اسپري مي کند در واقع اين فناروري مي تواند 40 درصد در مصرف آب و 15 درصد در مصرف انرژي صرفه جويي کند علاوه بر آن شما شاهد کيفيت بالاتر شستشو و پايين آمدن مصرف آب و انرژي خواهيد بود؛ اما فناوري Motion Direct Drive 6 که در بالا نيز به آن اشاره کرديم با الهام گرفته شده از شستشوي دستي مي باشد مي تواند از طريق 6 نوع حرکت پله اي، پيچاندن، فشار دادن، غلتاندن، تاباندن و چرخاندن شبيه سازي شده از شستشو با دست عمل شستشو را براي شما انجام دهد و استفاده از اين حرکات در ديگ باعث ايجاد شستشويي بهتر با تميزي فوق العاده مي شود. يکي ديگر تکنولوژي هاي به کار رفته در ماشين لباسشويي ال جي استفاده از موتور اينورتر ™Inverter Direct Drive مي باشد که از مزيت هاي اين موتور مي توانيم به طول عمر بالا، مصرف انرژي پايين و صداي کم آن اشاره کنيم، يکي ديگر از مزيت هاي ماشين لباسشويي ال جي استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند Smart Diagnosis مي باشد که شما مي توانيد با نصب اپليکيشن مورد نياز بر روي گوشي موبايل هوشمند خود از وضعيت لباسشويي خود مطلع شويد و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را به شما اطلاع مي دهد اگر مشکل توسط شما قابل رفع باشد راه حل را به شما نشان مي دهد در غير اين صورت از شما مي خواهد از سرويس کار شرکت ال جي کمک بگيريد اين امر باعث مي شود قبل از اينکه ايرادي بتواند مشکلي براي ماشين لباسشويي شما ايجاد کند شما با هزينه بسيار پايين آن را برطرف کنيد.

قابليت بخارشور True Steam مي تواند با استفاده از بخار آب لباس هاي شما را تنها در مدت زمان 20 دقيقه نرم و لطيف، صاف، کاملا تميز و بدون هيچ گونه بوي نامطبوع تحويل شما دهد استفاده از اين روش شستشو براي افرادي که از آلرژي هاي پوستي رنج مي برند بسيار مفيد است استفاده از اين روش مي تواند تا 40 درصد در مصرف آب و برق صرفه جويي کند. يکي ديگر از رازهاي طول عمر بالا و عملکرد بهتر در ماشين لباسشويي ال جي قابليت TUB CLEAN مي باشد اين فناوري مي تواند ديگ لباسشويي را با دماي 60 آب درجه شسته و محيطي کاملا سالم و عاري از هرگونه آلودگي را براي شما فراهم آورد. فناوري هاي Allergy Care Course و Stain Care Course نيز از ديگر قابليت هاي استفاده شده در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد که مي تواند حداکثر تميزي را براي شما به ارمغان بياورد، اين برنامه با استفاده از دماي آب 60 درجه و يا دماي 40 درجه سانتي گراد بر اساس جنس و بافت پارچه مي تواند لکه ها را به صورت کامل از بين ببرد، اين مواد تنها قسمتي از تکنولوژي هاي به کار رفته در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد، اما به ياد داشته باشيد که هميشه آخرين و بالاترين مدل نمي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود چراکه شما بايد بر اساس نياز خود مدل لباسشويي خود را انتخاب کنيد چراکه اگر ماشين لباسشويي شما داراي قابليتي باشد که شما از آن استفاده نکنيد اين به آن معناست که شما بابت چيزي هزينه کرده ايد که کارايي براي شما ندارد مانند بسياري از افراد که بالاترين و بهترين مارک ماشين لباسشويي را در خانه خود دارند اما براي شستن لباس هاي خود هميشه از يک برنامه شستشو استفاده مي کنند در اين صورت شما نمي توانيد توقع يک کيفيت متفاوت از آن داشته باشيد.

 

تاريخچه شرکت ال جي

شرکت ال جي (LG Corporation) که در گذشته با نام Lucky-Goldstar شناخته مي‌ شد يک شرکت هولدينگ بين‌المللي در کشور کره‌ جنوبي مي باشد که چهارمين هولدينگ بزرگ اين کشور به شمار مي رود، شرکت ال جي در سال 1974 با نام Rak-Hui Chemical Industries توسط اين هوي کو (In Hwoi Koo) تأسيس شد که امروز به‌ عنوان شرکت ال‌ جي شناخته مي‌شود، اين شرکت در سال 1965 زمزمه ‌هاي فرمانروايي او در صنعت پرسود محصولات الکترونيکي و لوازم خانگي به گوش رسيد؛ که به‌ عنوان اولين توليد کننده‌ يخچال و تلويزيون سياه و سفيد در کره‌ جنوبي به شمار مي رفت اما در سال 1969 اولين ماشين لباسشويي ال جي ساخت کره توسط اين شرکت توليد و معرفي شد و از همان ابتدا سعي کرد با استفاده و بکارگيري جديدترين تکنولوژي هاي روز دنيا و توليد محصولاتي بسيار باکيفيت با طول عمر بالا توانست به سرعت لقب بهترين ماشين لباسشويي را به خود اختصاص دهد.

بهترين مدل هاي ماشين لباسشويي ال جي

ما در انتها قصد داريم چند تا از بهترين ماشين لباسشويي ال جي را که جزو پرفروش ترين مدل هاي اين شرکت محسوب مي شود را به شما معرفي کنيم که اميدوارم براي شما مناسب باشد.

ماشين لباسشويي 9 کيلويي ال جي مدل WM-946S

  • ظرفيت 9 کيلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • قابليت: موتور اينورتر دايرکت درايو بدون تسمه، 14 برنامه شستشو، سيستم عيب ‌يابي هوشمند Smart Diagnosis، حس‌گر تشخيص وزن لباس، سيستم حباب ساز Bubble Soak، 6 حرکت شستشو 6MOTION، برنامه شستشوي سريع TurboWash، برنامه بخار شور TrueSteam
  • شناسه کالا: 2220136130006

ماشين لباسشويي 8 کيلويي ال جي مدل WM-843

  • ظرفيت 8 کيلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه کالا: 2900317800752
  • قابليت: موتور اينورتر دايرکت درايو (Direct Drive) بدون تسمه، رتبه انرژي A+++، ميزان صدا در حالت شستشو 56 دسي بل در حالت خشک کن 75 دسي بل، داراي 14 برنامه شستشو، سنسور تشخيص وزن لباس، خار شور، قابليت اضافه کردن لباس حين کار

ماشين لباسشويي 7 کيلويي ال جي مدل WM-721NS

  • ظرفيت 7 کيلوگرم 1200 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه کالا: 2900317800837
  • قابليت: موتور Direct Drive (بدون تسمه)، سيستم تشخيص وزن لباس، 14 برنامه شستشو، مجهز به 6 حرکت شستشو، قابليت ضد چروک - Crease care، رده مصرف انرژي A+++، سيستم عيب يابي هوشمند - Smart Diagnosis، سيستم NFC، مجهز به برنامه شستشوي بي‌صدا - Silent Wash
بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:32

لینک دوستان

خبرنامه